Een Service Level Agreement is een duur woord voor een contract met CTB Automatisering.
Naast het standaard uur tarief kunt u een Service Level Agreement met CTB Automatisering afsluiten, dit biedt een aantal voordelen voor u en uw bedrijf.

Met een Service Level Agreement (S.L.A.) heeft u de mogelijkheid om CTB Automatisering in overleg ook buiten de standaard openingstijden te laten komen, dit ligt uiteraard aan het S.L.A. welke u af neemt. Daarnaast heeft u voordeel op het uurtarief van CTB Automatisering en heeft u bij een storing voorrang op klanten zonder S.L.A.

CTB Automatisering heeft een aantal varianten S.L.A.’s maar de meest afgenomen versie is de S.L.A. Time.
Met deze vorm koopt u uren in bij CTB Automatisering tegen een voordeliger tarief, deze uren zijn 1 jaar houdbaar en kunnen worden verlengt.

De S.L.A. Time werkt op basis van u belt en wij komen, bij een storing komen wij zo snel mogelijk. Daarnaast heeft u bij een S.L.A. Time onsite garantie op de hardware die bij CTB Automatisering is aangekocht. Dit betekend dat CTB Automatisering bij een hardwarematig defect welke onder garantie valt geen uren in rekening zal brengen welke anders wel worden berekend. De standaard garantie op hardware is uitsluitend op Hardware en niet op haal en breng kosten of vervanging daarvan.